Databases Reference
In-Depth Information
ueberschritten-ueberholte-Informationen-im-Internet-95321.html
> Zugriff
am
10.05.2010 @ .
> Lau 2003 @ Lau, O.: Die 10 häufigsten Fehler der Online-Händler, 2003, Heise, URL:
http://www.heise.de/newsticker/meldung/Die-10-haeufigsten-Fehler-der-Online-
Haendler-81953.html > Zugriff am 10.05.2010 @ .
> Maaß & Scherm 2007 @ Maaß, C. / Scherm, E.: Suchmaschinen-Marketing - Ansatz-
punkte und Stolpersteine. In: Das Wirtschaftsstudium, 75. Jg. (2007), Nr. 6, S. 822-
825.
> Manis et al. 1978 @ Manis, M. / Fichman, M. / Platt, M.B.: Cognitive Integration and
Referential Communication: Effects of Information Quality and Quantity in Mes-
sage Decoding. In: Organizational Behavior and Human Performance, Vol. 22
(1978), pp. 417-430.
> Marschak 1960 @ Marschak, J.: Remarks on the Economics of Information. In: Con-
tributions to Scientific Research in Management, Cowles Foundation Paper 146,
1960, pp. 79-98.
> Meffert 1999 @ Meffert, H.: Marketing - Entwicklungstendenzen und Zukunfts-
perspektiven. In: Die Unternehmung, 53. Jg. (1999) Nr. 6, S. 409-432.
[Merschmann 2007] Merschmann, H. (2007): Guerilla-Marketing bei Amazon,
Spiegel, URL: http://www.spiegel.de/netzwelt/web/0,1518,476359,00.html > Zugriff
am 10.05.2010 @ .
> Merz 1999 @ Merz, M.: Electronic Commerce, dpunkt-Verl., Heidelberg, 1999.
> Mielke 2004 @ Mielke, K.: Drei, zwei, eins ... - Ärger? Spezielle Rechtsfragen rund
um Internet-Auktionen. In: c't, (2004) Nr. 4, S. 96-103.
> Morehead & Rouse 1985 @ Morehead, D.R. / Rouse, W.B.: Computer Aided Search-
ing of Bibliographic Data Bases: Online Estimation of the Value of Information. In:
Information Processing & Management, Vol. 21 (1985) No. 5, pp. 387-399.
> Nelson 1970 @ Nelson, P.J.: Information and Consumer Behavior. In: Journal of
Political Economy, Vol. 78 (1970) No. 2, pp. 311-329.
> Nelson 1974 @ Nelson, P.J.: Advertising as Information. In: Journal of Political
Economy, Vol. 82 (1974) No. 4, pp. 729-754.
> North 1999 @ North, K.: Wissensorientierte Unternehmensführung: Wertschöpfung
durch Wissen, 2. Aufl., Gabler, Wiesbaden, 1999.
> Ockenfels 2003 @ Ockenfels, A.: Reputationsmechanismen auf Internet-Markt-
plattformen. In: Zeitschrift für Betriebswirtschaft, 73. Jg. (2003) Nr. 3, S. 295-315.
> Olaisen 1990 @ Olaisen, J.: Information quality factors and the cognitive authority of
electronic information. In: Wormell, I. (Ed.): Information Quality: definitions and
dimensions. Taylor Graham, London, 1990, pp. 91-121.
Search WWH ::




Custom Search